Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko četiri godine nakon akvizicije od strane AS GROUP bilježi gotovo stopostotno povećanje realizacije sa 18 miliona KM kolika je bila 2010. godine, na oko 35 miliona KM koliko se očekuje 2014. godine. Pri tome treba istaći da su segmenti poput prodaje kafe i programa bosanske kuhinje gotovo u stopu pratili ovakvo povećanje realizacije, te da su uporedo razvijani i drugi programi poput praškastog i programa čokolade. Posebno raduje razvoj brandova. Zlatna džezva je postala jedan od najjačih bosanskohercegovačkih brandova. Zlatna džezva je vraćena na police, u potpunosti je dokazana Vispakova kompetentnost za kvalitet prave bosanske kafe, a prema nekim relevantnim istraživanjima Zlatna džezva ove godine je dosegla prvo mjesto u kategoriji lojalnosti bh. potrošača brandu u segmentu tradicionalnih kafa.
Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko četiri godine nakon akvizicije od strane AS GROUP bilježi gotovo stopostotno povećanje realizacije sa 18 miliona KM kolika je bila 2010. godine, na oko 35 miliona KM koliko se očekuje 2014. godine.
Pri tome treba istaći da su segmenti poput prodaje kafe i programa bosanske kuhinje gotovo u stopu pratili ovakvo povećanje realizacije, te da su uporedo razvijani i drugi programi poput praškastog i programa čokolade.
Posebno raduje razvoj brandova. Zlatna džezva je postala jedan od najjačih bosanskohercegovačkih brandova. Zlatna džezva je vraćena na police, u potpunosti je dokazana Vispakova kompetentnost za kvalitet prave bosanske kafe, a prema nekim relevantnim istraživanjima Zlatna džezva ove godine je dosegla prvo mjesto u kategoriji lojalnosti bh. potrošača brandu u segmentu tradicionalnih kafa. Zlatna džezva je svojim komunikacijskim konceptom već sada postala planetarno poznata kao bosanska kafa, drugačija i posebna, prijatnog ukusa i nesvakidašnjeg osjećaja užitka - ćejfa. Sve je urađeno vlastitom pameću, a Vispak je dokaz da BiH ima brandove koji mogu konkurirati regionalnim i svjetskim proizvođačima.
Razvoj branda i povećanje prodaje pratile su uspješne reklamne kampanje sa Enisom Bešlagićem kao što su „Nije sve u zlatu, ima nešto i u džezvi“, „Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu“, „Iz džezve u Brazil“, čiji slogani su postali popularni koliko i sam brand. Svemu je poseban pečat dalo i ovogodišnje obilježavanje 10 godina od uspostave Guinnessovog rekorda ispijanja 8000 fildžana prave bosanske kafe iz najveće džezve na svijetu. Vispakova džinovska džezva obišla je ove godine gotovo pola svijeta sa degustacijama u Rio de Janeiru na SP u nogometu, zatim u Beču, Ljubljani, Rijeci, Zagrebu... Iz Vispakove džezve do sada je Zlatnu džezvu probalo preko 5 miliona ljudi širom svijeta, od Kine, preko Turske, Makedonije, Slovenije, Austrije, Njemačke, pa do Brazila. Gdje god da je došla „džezva“ je bila predmetom atrakcije i izvještavanja svjetskih medija.
Zlatna džezva, kao i ostali brandovi kao što su Begova čorba, Tajna, Laganini, Tarhana, Čajevi, Club, Tiru - Liru, itd., izvoze se sada već u 25 zemalja svijeta, i dostupni su u najvećim trgovinama na svijetu od američkog Wal Marta, preko Kauflanda, te regionalnih velikih tržnih lanaca.
Uspješna akvizicija Vispaka bila je snažan vjetar u leđa za kupovinu grupacije proizvođača hrane okupljeniih oko Klas d.d. Sarajevo. Investicija u Vispak vratila se u rekordne tri godine, što je omogućilo AS GROUP da uđe bez opterećenja u jednu od najvećih poslijeratnih akvizicija - kupovinu većinskog udjela u vlasništvu sarajevskog prehrambenog giganta.
U idućem periodu, u planu je investiranje u moderne tehnologije, sa kojima će se proširiti kapaciteti Vispaka. Kajnji cilj je izgradnja savremene tvornice po evropskim standradima.
Od 7. decembra 2010. godine, Vispak d.d. Visoko je dio AS GROUP koja zapošljava 2.700 radnika i u okviru koje uz Vispak, posluju kompanije Klas d.d. Sarajevo, AS d.o.o. Jelah, Oaza d.o.o. Tešanj, Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače - Tuzla, Napredak d.d Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik, Vemal d.d. Tešanj.